Промяна в политиката на YouTube застрашава кеч компании

228

Основните приходи за повечето кеч компании по света идват от продажба на билети и мърчъндайз, които в една здравословна бизнес обстановка, са достатъчни за успешното провеждане на шоута и гарантирането на следващи. От гледна точка на хонорарите на по-големите звезди обаче, множество кеч компании използват алтернативни източници на приходи, като спонсори и рекламодатели. В последните няколко години, една ключова платформа за оцеляването на някои компании е YouTube.

Видео порталът позволява на компании да предоставят безплатно седмично съдържание в замяна на разширена аудитория. По-популярните федерации, като британската WhatCulture Pro Wrestling, взимат сериозни пари от дистрибуцията в YouTube и базират основната част от бизнес модела си на сайта. За нещастие, скорошни промени в политиката на YouTube застрашават бъдещето им.

От ръководството на платформата са затегнали правилата за „чувствително“ съдържание т.е. клипове, които потенциално отблъскват зрители и следователно обтягат отношенията с външни инвеститори. В опитите си да запазят по-голямата част от съдържанието в YouTube годна за семейна аудитория, определени категории съдържание са поставени в списък, който ги лишава от правото да генерират приходи, освен ако не покриват определен брой зрители. За нещастие, кечът, поради презумпцията, че е базиран на насилие, също се е озовал в списъка.

От Google въвеждат промените постепенно, но нормативът за брой зрители вече е застрашил компании като AIW и Beyond Wrestling, чиито клипове се намират от по-малко потребители в резултат от промените. От корпорацията са заявили, че алгоритъмът все още се „учи“ върху кои клипове да фокусира рекламите. Междувременно, процесът за подаване на жалби е ускорен.

Източник: Wrestling, Inc.

Съдържанието на този сайт е запазено от силата на договора с Creative Commons 4.0.